کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316523 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۱۰ مدل از بهترین و بدترین تلفن های همراه نوکیا


هفته پیش، مایکروسافت با اعلام خبر جایگزینی نام لومیا به جای نوکیا، وارد فاز جدیدی از تلفن های همراه شد. با نوکیا بدرود گفتیم اما تمام خاطرات گذشته همچنان سر جای خود هستند. نوکیا بیش از سه دهه به تولید دستگاه ها و تلفن های هوشمند می پرداخت که استانداردهای بسیاری را وارد صنعت کردند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ از ۳۳۱۰ گرفته تا لومیا ۱۰۲۰ که عکسبرداری با تلفن های همراه را به مرحله ای جدید برد اما این کمپانی فنلاندی محصولاتی هم طی سال های فعالیتش تولید نموده که تعجب همگان را برانگیخته.

با توجه به اینکه نوکیا دیگر تولید سخت افزار نخواهد داشت، نگاهی داریم به بهترین ها و بدترین های نوکیا طی ۳۰ سال اخیر.

بهترین ها

 

Nokia 3310

farewell-nokia-02-1014-lgn

با گذشت زمان، آنچه باعث می شد یک تلفن همراه از نظر مردم عالی باشد تغییر می کرد. سخت افزار خوب، استحکام، طراحی ظاهری، طراحی رابط کاربری و … هر کدام در بازه زمانی خاصی مورد توجه قرار گرفتند. اگرچه نوکیا ۳۳۱۰ با استانداردهای امروز دستگاه قدرتمندی نیست، ولی زمانی تولید شد که اسمارتفون های امروزی ما، تنها در فیلم های تخیلی دیده می شد.

Nokia N95

farewell-nokia-03-1014-lgn

اوایل سال ۲۰۰۷ نوکیا N95 در برابر آیفون اپل قرار گرفت اما رقابت فنلاند و کوپرتینو قابل توجه بود و نوکیا علی رغم تقابل با یک تلفن هوشمند به خوبی از پس بازار بر آمد. پشتیبانی از جی پی اس، یک ام پی ۳ پلیر، وای فای، اتصال ۳G و دوربین ۵ مگاپیکسلی از ویژگی های مهم دستگاه بود. اگرچه کاربران آیفون، به مرور صفحات وب با اینترنت ۳G غبطه می خوردند اما رابط کاربری بهتر و طراحی زیبای آیفون آن ها را یک قدم جلوتر نگه می داشت.

Nokia Lumia 1020

farewell-nokia-04-1014-lgn

لومیا ۱۰۲۰، بیش از یک سال پیش عرضه شد اما همچنان بحث عکسبرداری با موبایل که پیش می آید، نام نوکیا با این دوربین-تلفن ۴۱ مگاپیکسلی می درخشد. به لطف لرزشگیر اوپتیکال (OIS) و لنز کارل زایس با رزولوشن بالا و گشودگی f/2.2، این تلفن همراه قادر به تولید تصاویر فوق العاده بود که گاهی با تصاویر یک دوربین DSLR اشتباه گرفته می شد. در بعد نرم افزاری هم، لومیا ۱۰۲۰ اپلیکیشن های فوق العاده ای مثل Smart Cam و Pro Cam را در خود داشت که اگر به دنبال یک دوربین کامپکت بودید، این دستگاه شما را از آن بی نیاز می کرد.

Nokia 7710

farewell-nokia-05-1014-lgn

هیچ تردیدی وجود ندارد که نوکیا ۷۷۱۰، در رده بهترین های این کمپانی قرار داشته. اولین تلفن کاملا لمسی نوکیا در ابعاد گسترده ای موفق بود. فنلاندی ها تلاش کرده بودند تا همه را راضی نگه دارند، از کسانی که قدرت تلفن برای شان مهم بود گرفته تا عاشقین سرگرمی. اگرچه نتیجه هم در تمامی موارد حد واسط را نشان می داد، ولی ۷۷۱۰ بهترین تجربه موبایل اینترنتی را در زمان خود ارائه می داد. این تلفن همراه روی روال عادی کاری نوکیا ساخته نشد ولی نشان داد شرکت سازنده تمایل زیادی برای تجربه فضاهای جدید دارد.

Nokia 3250

farewell-nokia-06-1014-lgn

نوکیا ۳۲۵۰ نمونه دیگری از ایجاد نوآوری، ریسک کردن و رساندن تجربه ای جدید به بازار بود. طراحی تلفن هنوز هم جالب به نظر می رسد، در قسمت پایینی که دکمه های مخصوصی داشت پیچ می خورد و کارایی بهتری پیدا می کرد. یک رادیو FM درونی با میکرو SD که تا ۵۰۰ ترک موسیقی را در خود جای می داد باعث شد که عاشقان موسیقی به ۳۲۵۰ علاقه مند شوند.

بدترین ها

 

Nokia N-Gage

Nokia_N-Gage

N-Gage عجیب بود. قصد رقابت با گیم بوی ادونس و قدرت سخت افزاری بالایی داشت. متاسفانه، N-Gage نه به عنوان پلتفرم بازی موفق بود و نه به عنوان تلفن همراه. دکمه های بزرگ و ظاهر بی اغراق یغور آن هیچ کس را به خود وابسته نکرد. این تلفن-کنسول، سال ۲۰۰۳ منتشر شد ولی نوکیا پشیمان نبود و می خواست ورود جدی تری به بازار گیم داشته باشد. مدل جدید در سال ۲۰۰۴ به بازار رسید و تا ۲۰۰۹ از آن پشتیبانی به عمل آمد.

Nokia 7280

farewell-nokia-08-1014-lgn

حالا که به این دستگاه نگاه می کنیم به یاد طراحی کینکت و حتی دوربین پلی استیشن می افتیم. ۷۲۸۰ به نظر تلفن قدرتمندی بود اما شکل ظاهری آن همه چیز را خراب کرد. بیشتر شبیه یک ابزار لوکس و جانبی بود تا وسیله ای جدی برای برقراری ارتباط با دیگران.

Nokia 8800

farewell-nokia-09-1014-lgn

نوکیا ۸۸۰۰ ابزار لوکسی بود که هیچ کارایی خاصی نداشت و صرفا به خاطر طراحی اش گران قیمت بود. مواد خاصی برای طراحی آن در نظر گرفته شد و صفحه ضد خش داشت اما فراتر از تماس تلفنی، ارسال پیامک و دوربین معمولی هیچ کاربرد دیگری نداشت.

Nokia 5510

farewell-nokia-10-1014-lgn

نوکیا ۵۵۱۰ باز هم شکل ظاهری یک کنسول بازی را به خود گرفته بود و البته همانند مدل های N-Gage، هیچ بازی خوبی (به جز اسنیک ۲ البته) برای آن منتشر نشد. صادقانه بگوییم که ۵۵۱۰ قدرت سخت افزاری بالایی هم برای اجرا نداشت. یک کیبورد کامل روی دستگاه قرار گرفته بود و بیشتر به یک ماشین تایپ شبیه بود. بد قیافه، یغور و صفحه نمایش کوچک از ویژگی های اصلی آن بودند. البته برای گوش دادن به موسیقی مناسب به نظر می رسید چرا که یه حافظه ۶۴ مگابایتی درون خود داشت.

Nokia 8110

farewell-nokia-11-1014-lgn

نوکیا ۸۸۱۰ سال ۱۹۹۸ عرضه شد و سریعا به خاطر استفاده در فیلم ماتریکس به شهرت رسید. این دستگاه اولین ساخته نوکیا با طراحی اسلایدر بود اما چه کسی طراحی مقعر آن را دوست داشت؟ حتی قرار گرفتن آن در جیب هم آزار دهنده بود. جدا از طراحی میوه مانند، نوکیا ۸۱۱۰ اسپیکرفون (اسپیکری که بتوان صدای مخاطب را از طریق آن به صورت بلند شنید) نداشت و لیست مخاطبینش تنها ۱۲۵ نام را در خود جای می داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23461 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/08/11 تعداد مشاهده: 2590
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مقداد 1393/08/14 23:49
بی شک دو تا از موفق ترین گوشی های نوکیا، 1100 و گوشی محبوب N73 بوده.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
Javad 1393/08/14 14:46
Xpress Music 5800 هم قطعا جزو بهترین گوشی های نوکیاست ولی اسمی ازش نبردید.
احسان صالحی 1393/08/11 10:25
شیر ، پیر هم که باشه باز هم شیره ! / نوکیا یادت بخیر یه زمانی یکه تاز گوشی موبایل های دنیا بودی و چقدر با گوشی ها مختلفت خاطره دارم